Tuesday 27 September 2011

Adrese Facebook concurenti mireasa pentru fiul meu - fete si baieti

Labels:

Daca sunteti fanii emisiunii probabil sunteti interesati de aceste adrese de Facebook pentru concurentele Mireasa pentru fiul meu. Aici am pus adresa de la contul de Facebook pe care il au fetele. Lipsesc adresele de Facebook de la cateva concurente, dar nu le-am gasit pe forumul oficial. Daca stiti voi adresele de Facebook a celorlalte concurente de la Mireasa pentru fiul meu, lasati-le ca si comentarii.

Adresa de Facebook Alexandra

Cont Facebook Sanda

Cont Facebook Irina

Adresa Facebook Edina

Adresa Facebook Andrada

Cont de Facebook Andreea

Adresa de Facebook Diana

Adresa Facebook Loredana

Mai jos puteti gasi adresele de Facebook pentru baietii de la Mireasa pentru fiul meu. Probabil vor primii sute daca nu chiar mii de invitatii de prietenie.

Adresa de Faceboook Adrian

Adresa Facebook Catalin

Cont de Facebook Dragos

Adresa Facebook Victor

La fel ca si la fete, si acestea sunt doar cateva din adresele de Facebook pentru baietii de la Mireasa pentru fiul meu.








Articole similare:




1 comment:

Anonymous said...

Adresa de facebook a Danielei nu o stie nimeni? Ati putea sa ma ajutati cu un link? Va multumesc!

Post a Comment